w Bez kategorii

Artykuł sponsorowany to rodzaj reklamy polegającej na publikacji w internecie lub prasie tekstu zawierającego reklamę danego produktu albo firmy, który do złudzenia przypomina treści dostępne na łamach danego medium. O popularności artykułów sponsorowanych świadczą stale rosnące nakłady na tę metodę promocji, a także jej dostępność w ofertach wielu znanych pism. Dzięki niezwykłej skuteczności artykuły sponsorowane są często wykorzystywane jako element pozycjonowania wizerunkowego polegającego na budowaniu zaufania i pozytywnej relacji z klientami. Jakie korzyści płyną z użycia artykułu sponsorowanego do pozycjonowania strony i dlaczego warto inwestować w takie artykuły?

Zalety inwestycji w artykuły sponsorowane

Artykuły sponsorowane są jednym z najczęściej stosowanych działań marketingowych na rynku. Reklama tego typu posiada cały ogrom zalet, dzięki czemu decyduje się na nią coraz więcej przedsiębiorców z różnego typu branży. Do licznych pozytywów płynących z publikacji artykułów sponsorowanych należy między innymi ich szeroki zasięg; artykuł opublikowany na stronie popularnego pisma gwarantuje bowiem dużą liczbę odbiorców, a co za tym idzie – wzrost odwiedzin strony oraz większe prawdopodobieństwo pozyskania nowych klientów. Kolejną zaletą wynikającą z inwestycji w artykuły sponsorowane jest możliwość przekazania wielu informacji, takich jak na przykład pojawienie się w ofercie firmy nowych produktów lub usług. Wreszcie ostatnia, najistotniejsza kwestia – użycie artykułu sponsorowanego jako reklamy pozytywnie wpływa na pozycjonowanie wizerunkowe, bowiem taki artykuł zawiera najczęściej wartościowy link z odnośnikiem do strony internetowej zleceniodawcy.

Artykuły sponsorowane – czy warto?

Powyższe przykłady wskazują, że artykuły sponsorowane bardzo pozytywnie wpływają na pozycjonowanie wizerunkowe i stanowią znakomity środek promocji danej firmy. Ogrom zalet wynikających z inwestycji w artykuł sponsorowany sprawia, że taki rodzaj promocji jest niezwykle skuteczny, a jego wybór przynosi mnóstwo pozytywnych efektów dla zlecającego usługę przedsiębiorcy. W związku z powyższym warto poważnie zastanowić się nad zleceniem takiego artykułu, warto jednak zapoznać się wcześniej ze statystykami, a mianowicie skutecznością i liczbą odbiorców poszczególnych serwisów, co pomoże w odpowiednim wyborze miejsce publikacji artykułu sponsorowanego.

Polecane posty

Zostaw komentarz

Zacznij pisać i naciśnij Enter, aby wyszukać

PR SEOjak budować wizerunek