Oferta

Dwa najważniejsze elementy SERM

Aby strategia SERM przyniosła spodziewane efekty, trzeba skupić się po pierwsze na aktywnym budowaniu wizerunku swojej firmy, po drugie – na monitoringu internetu ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych mediów społecznościowych. Połączenie tych dwóch elementów przesądza o sukcesie całego projektu i pozwala osiągnąć długofalowe korzyści. Dlatego też klientom, którzy zdecydują się na współpracę z nami, rekomendujemy skorzystanie z kompleksowej usługi pozycjonowania wizerunkowego.

Monitoring i pozycjonowanie wizerunkowe

Współpracujemy zarówno z klientami indywidualnymi, jak i biznesowymi. Narzędzia marketingowe dobieramy do reprezentowanej branży, typu aktywności oraz konkretnego problemu z reputacją. Nasze działania koncentrują się wokół trzech strategicznych obszarów:

Współpracujemy zarówno z klientami indywidualnymi, jak i biznesowymi. Narzędzia marketingowe dobieramy do reprezentowanej branży, typu aktywności oraz konkretnego problemu z reputacją. Nasze działania koncentrują się wokół trzech strategicznych obszarów:

Monitoring internetu

zajmujemy się zbieraniem i analizowaniem komentarzy publikowanych w sieci, zwłaszcza w mediach społecznościowych, usługach Google oraz portalach opiniotwórczych. Przede wszystkim identyfikujemy negatywne opinie i proponujemy plany naprawcze;

Monitoring YouTube

na budowaniu pozytywnego wizerunku na YouTube zależy głównie klientom indywidualnym zajmującym się blogowaniem lub różnego rodzaju działalnością artystyczną. Jednak YouTube to również świetna platforma do kreowania eksperckiego wizerunku firm. Materiały wideo są atrakcyjną i poszukiwaną przez odbiorców formą przekazu, ponadto mogą stanowić uzupełnienie lub alternatywę dla tradycyjnych tekstów;

Pozycjonowanie wizerunkowe

oferujemy szeroki wachlarz usług, począwszy od wdrażania skutecznych sposobów komunikacji z internautami, poprzez tworzenie kampanii Adwords, po usuwanie negatywnych opinii.

Nasza oferta może być również dowolnie modyfikowana i dostosowywana do sytuacji danej firmy, np. w przypadku działań prewencyjnych największy nacisk należy położyć na monitoring sieci. Za to w sytuacji kryzysowej związanej z gwałtowną, masową reakcją internautów najważniejsze znaczenie ma odpowiedni sposób komunikacji.

Zapraszamy do współpracy!

Zacznij pisać i naciśnij Enter, aby wyszukać